Härligt trött men ont i magen

Valde bort sömn inatt, då jag sov ända tills det var mörkt ute igår eftermiddag. Men röjde som bara den. Städade köket, tvättade, lämnade iväg ett brev till Herrljunga BOstäder och slängde skräp=)

Så nu har det börjat bli lite julfräscht här.

Tog en insomningstablett vid 5-tiden, efter att ha duschat och ätit nattfika bestående av stekta fiskpinnar i majonäs och Pepsi till det.

La mej att vila vid halv sex, men hjärnan ville inte slappna av. Gruvade mig lite inför dagens möte med Lotta W, kände obehag för det då jag gett henne lite konstruktiv kritik.

Slumrade till riktigt hårt vid 8-tiden och väcktas vid 9 av mamma som ivrigt ville hjälpa mej upp. Drog mej upp till köket och åt lite jordnötstsfrukost och Pepsi.

Åkte iväg till samtalet med Lotta W, och Tommy. Men nu är jag hemma och så skönt trött kommer nog att sova som en prinsessa inatt efter att ha myst framför "Ullared" på kanal5.

Kram FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0