REN UGN!

Nu är jg lite glad och känner mej rätt tillfreds faktiskt. Förutom att jag haft en väldigt bra dag med mysig och trevlig utflykt till Falklöping så har jag även spottat mej i nävarna och gjort lite nytta.
Min fantastiska microfiberduk från Ullared har varit bland mina klart bästa vänner ikväll! Den fixade allt typ, alla skåpsluckor, spisfläkten, ungsgallret och mycket mer!!!

Min sönderbrända-fett-ugn fick sej oxå en omgång så nu är det över för denna gång:)

Sen blev det smaskig sallad bestående av kallrökt lax från Willys, italiensk sallat och makaroner med grekiskt fetaost:)

Imorn händer det en till kul grej-pappa ska hämta hem lilla babyn från BB!

Så nu ska hon få komma hem till världens mysigaste lilla boning med några av världens bästa föräldrar

Kram FRIDA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0