Sömn och klimatdebatt

Ush, skäms, hade en riktig sovardag idag.... kom inte upp förrens drygt klockan halv 4:/
Beställde en kebakrullleverans av pappa som tog med sej en ifrån Herrljunga Pizzeria... Jag sa lite halvtbortdomnat när han kom upp i eftermiddags att jag inte hade nån mat hemma så att han kunde få hämta en sån av mej.
Så domnade jag bort och typ två sekunder senare var kebabrullen framme.:)

Sen har klimatdebatten dragit igång! Härligt!
Och kul att det nu förhoppningsvis ska börja hända saker:)
Sverige och alla andra rika länder måste införa en klimatagenda och skapa en klimatekonomi.
Det ska vara klimatbonus och alternativen kommer då att öka!

Oh, vad mkt åkande med kollektivtrafik det blir för min del när klimattaxor införs!!!

För att intr tala om jobben!

:)

FRIDA

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0