Theralen Hang-Over

HANGOVER


Kunde inte sova nåt inatt. Försökte att komma ner i varv vid 2,3 men när klockan började bli 4,5 så gick jag upp igen då jag inte kunde somna.
Satt och surfade och grubbla. Men så gjorde jag misstaget att när klockan var typ 5,6 så tog jag en halv milliliter Theralen och 3 st lergigan.
Sen blev klockan 7 och 8, först då var jag klubbad.

Vaknade klockan halv ett av mammas intensiva plingande och bankande på dörren. Min mobil hade dött så hon hade inte lyckats nå mej på den, så att komma förbi istället blev mer effektivt. Jag raglade mej upp och öppnade. Med ett huvud som knappt kändes som att det satt kvar på kroppen. Var verkligen dötrött och seg.

Tog mej efter några minuter iväg till målarkursen men Tomas som brukar leda kursen var inte där idag så vi fick måla utan honom.

Kvällen spenderades sedan tillsammans med Kerstin, Maggan, Britt, Lena, Ing-Marie och Margareta då vi hade cellgrupp hos mej

Ha det bra alla andra!

/FRIDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0