Vilken värme, man blir ju jätteglad!<3

Igår, den 29e gick jag ut med att jag är i brådskande behov av att ta tag i min hälsa då jag pga av min övervikt knappt orkar göra något alls längre, nästan inte ens vända mig om i sängen.

Men har dock kommit fram till att jag ändå nu har den vilja som behövs för att genomföra det som krävs för att komma ner i vikt.

Kan erkänna att jag, innan jag publicierade inlägget och gick ut med det, kände mig lite orolig över vad jag skulle få för kommentarer, nu kanske jag blir värsta nätmobbad typ men så var inte alls fallet!

Först kom det en kommentar fylld med jättebra tips från en tjej som driver bloggen http://doberwomann.blogg.se/
riktigt många bra råd som jag känner mej väldigt tacksam över:)

Sen fick jag en till jättefin kommentar av Helene som oxå innehöll många bra tips och vetskap om att LCHF-metoden och GI-metoden visst inte var riktigt samma sak då GI fokuserar mer på proteinerna och LCHF mer på att äta mkt fett. Så lärde man sej nåt nytt oxå:)

Tack ska Ni ha!

Och sist men inte minst så fick jag ännu en sund kommentar från min vän Margit:)

Detta betyder verkligen jättemkt! Så som sagt, från och med Måndag så går jag hgelt över till den nya goda stilen med glädje- fortsätt heja!!!

KRAMAR TILL ALLA OCH TACK IGEN FÖR ATT NI BRYR ER!!!!

/Frida<3




              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0