krass och dålig dag:(

vaknade första gången vid kvart över sju av tre små kattungar som tyckte att jag borde komma upp. Men orkade inte så sov till 12. Åkte iväg till dagvis vid 13. Skulle egentligen vara målarkurs där i dag men det var inställt. Var sur, dum och grinig mot mamma som bara var snäll och vänlig. Det kröp i kroppen, måste ha haft ett PH på -10 så syrlig och dum som jag sedan var resten av dan.....:(

Var förbi second hand butiken REPRISEN, det var kul hämtade ett par saker jag ställt undan och ställde undan mer....:/

Sen var mamma snäll och vi hjlptes åt att greja ite saker för att sen gå till Kraftkällan. 
Det var rätt bra idag på Andra Avenyn, även fast jag kan tycka att serien stangnerat lite vad gäller händelser. Men nu verkar det vara på G igen, och det var spännande.

Imorn blir det iaf en mkt bättre dag!

AGENDA;

< 11 Kliva upp!!!
< 14 betala Reprisen
   14-16 ev konfirmationsläsning
   16-18 Pyssel på dagvis
< 18.30 Middag!!!!!!
    21.00 DAGENS MAN!!!!



                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0