Lördag

Idag har det varit av lite blandade våglängder. Ett tag var det på minus 10 och en annan stund befann jag mej i ett riktigt glädjerus:)
Från djupa svarta hål med tankar och planerande av min begravning till vilken blomstrande och framgångrik firma jag ska börja driva om nåt år.... Det blev väldigt smärtsamt i eftermidags när jag var hemma hos mamma och pappa för att hämta kattungar. Stöter ihop med en lillebror som inte skyr några medel i denna här världen vad gäller att trakassera..... "Du får inte träffa Jennys bebis!" + massa annan skit som får det att vända sej i magen på mej..... Det gör så ont att jag knappt vill skriva det:(

Men sen när vattnet hade gått, jag gråtit ut så kommer grydde ljuset igen, det känns som att ha blivit född på nytt när jag hamnar på toppen från att allt har känts nattsvart.

Nu är det som förstås rätt bra. Förutom dessa armar som värker, såren har inte läkt ihop riktigt så mina tröjor fastar fortfarande, det spänner och gör jätteont när jag lägger mej ner, för att inte tala om smärtan när jag ska tvätta mej:/

Nu ska jag ta en paj från mikron.

Förresseten, stötte ihop med min vän Ing-Marie när jag var iväg till ICA nu ikväll för att köpa Pepsi. Det var av stor förtjusning för oss båda att se varann, hon var oxå ensam ikväll, så när vi kommit ut från affären bestämde vi oss för att trippa hem till mej och ta en fika. Hade det underbart trevligt, Ing-Marie är så himla rolig och go:)
Känns väldigt skönt att dela med mej av allt detta, det är som att det läker mej..... tack allla ni som orkar läsa:)

FRIDA<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0