Så fint!

Tog en ordentlig sovmorgon idag och struntade att göra mej besväret att gå upp till Tors HUS. Pappa var dock snäll och hämtade en matlåda till mej eftersom jag skrev upp mej på lunch tills idag.... Skrev även upp pappas namn eftersom både jag och han tyckte det kunde vara trevligt att äta tillsammans. Men de på Tors Hus prioriterade bort att fixa det till honom så det "blev inget över"..... irriterande, eftersom att jag hade beställt i god tid, elakt oxå att bara plocka bort vissa beställningar, det var säkert nån annan som inte skrivit upp sej som tog pappas portion:(

Tack för ännu ett svek, Tors Hus, verkligen jättehyggligt!

Men, men åt och gick och vilade en stund. Kände mej dock så deppig över detta matantiklimax att jag bara ville somna bort. Men gjorde det inte, låg i sängen och kunde varken slockna eller kliva upp. Låst.
Men kom dock upp ett par timmar senare.

Upptäckte sen att min långärmade bomullströja hade börjat växa ihop med mina skärsår. Så när jag senare ikväll efter att det stramat och svidit bestämde mej att ändå dra av mej den blev jag tvungen att yla ordentligt.... Det kändes typ som att dra av sej huden och att den lossnade överallt samtidigt.
Det var en riktigt konstig och intensiv smärta men som skönt var så var den snart över.
Så nu har man luftat armarna. Känner mej piggare ikväll än igår som mest bestod av en grå dimma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0