The Loved Ones

Nu ska jag byta ämne och berätta för er om några personer i som jag verkligen älskar och beundrar:)

1. Anna Odell


Har svängt lite i mina åsikter angående henne. Först tyckte jag inte om det alls, men blev snart medveten om att de känslorna uppstod ur mitt djupare inre som gör ont ibland. Att det som många andra blev irriterade över, att hennes verk kostade skattepengar, så var det en väldigt liten baggis i sammanhanget enligt mej. 

Sen att hon själv varit där på riktigt fick mej en annan syn, då var det ju ingen som inte visste vad hon gav sej in på och bara ville leka.

Men den stora svängningen kom när jag senast försökte söka hjälp av psykiatrin för ett par månader sen och blev förd dit akut med ambulans.
Det blev istället 5 helvetestimmar av skräck och psykiskt misshandel av personal som "bara gjorde sitt jobb".
Jag försvarar inte alla detaljer i Odells verk i sej, men en viktigt insats och en bra debatt är klart.

Sen att jag fick ett litet personligt samtal var inte helt fel:)

KRAM på Dej Anna!!!!<3<3<3



Sen har vi Karin & Janne på Uppdrag Granskning







Det är väl ingen som missa dessa fantastiska stunder på Onsdagar klockan 20.00 SVT1???
Sveriges helt klart bästa granskningsprogram enligt mej.
Sen har jag även haft personlig kontakt med Karin via mail och hon är verkligen supergullig:)
Deras reportage är riktiga konstverk!

Guld och gröna skogar till er!

<3





Sen vill jag även framföra en hyllning till POLISEN

Har blivit hjälp flera gånger av denna myndighet, inte i form av brottsoffer utan som patient.
Jag har blivit bemött av en oerhörd värme och respekt- till skillnad ifrån andra verksamheter som tex Psyk och Soc.

                                                                        <3









Och så sist men inte minst han som har sagt;

"Guds rike har ni inom Er"

"Jag är livets bröd"

"Se, jag gör allting nytt!"

Jag menar alltså Konungarnas Konung, Lammet vid tronen och Den lidande tjänaren, min Herre och Gud

JESUS KRISTUS

Amor Meus Crusifixio est
Jesus Kristus- världens ende frälsare






Vad har ni för Idoler? Eller nån som har nån gemensam med mej? Skriv gärna och berätta!

Ha en bra kväll allihop!

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0