Vissa saker fattar man bara inte, men behöver inte göra det heller...

Det finns ju en säljsajt som heter Tradera.
Där kan man buda på alla möjliga saker från 1 krona och uppåt.
Bud är bindande men ibland kan det ju hända att man ändrar sej om frakten blir för dyr.
Den som säljer betalar ju inte frakten utan bara jag som köper så säljer man nåt för tex 1 krona så tjänar säljaren bara en krona.

Men fattar bara inte hur folk funkar ibland, har nu hela 3 gånger råkat ut för typer som blivit sura trots att jag varit villig att betala in summan av budet och velat stanna där. Det drabbar ju ingen mer än mej så fattar verkligen inte problemet...... Ush! Blir bara lika illa berörd och tagen varje gång det inte går för sej att ändra sej och betala för att bara få saken ur världen....Urrrk, känner mej riktigt kräksjuk.. men det är som det är, ska inte bry mej om folk som inte har ngra liv..Jag kan bara säga att jag alltid varit så himla glad att jag blivit den jag är och ingen annan. Jag har fantasi och förmåga, jag är så fin!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0