Hej Tisdag!!!

Idag kom jag iaf upp liiite tidigare än igår, ja, igår var det förskräckligt, klockan var inge mindre än 16 när jag tillslut vaknade. Visst, hade blivit väckt ett par gånger av mamma men var ju så trött att jag somnade igen...

Så det blev en kort dag igår. Som skönt är så har jag varit lite piggare idag, vaknade inte förren klockan halv 2 men det fick gå. Kastade mej i ordning och stack till Tors Hus och målarkurs. Det blev dock ingen lång stund där men fick efter lite tjat och bönande äntligen ut iaf några paketlappar till DB Schenker. Har tagit mej lite vatten över huvudet när det gäller Tradera, alla auktioner har typ tagit slut samtidigt så har masser med grejer som bara skriker "skicka mej, skicka mej"
Ush, det är jättejobbigt och väldigt stressande, speciellt nu när man knappt orkar ta hand om sej själv.... har så sjukt mkt att göra som aldrig blir av.... eller, ska inte säga aldrig för DET SKA bli av,...... SKA BLI AV!!!!!
Men, men fick iaf iväg 4 paket idag, alltid nåt.

I helgen är det Alla Helgona helgen. Storhelg, då kommer det att ta ännu längre tid innan paketen hinner fram.... suck.

Imorgon ska jag göra följande;

<11 gå upp

12 LUNCH

13 BRITT

<17.30 HEMMA IGEN

18.30 VARDAGSMÄSSA

19 HEMMA OCH STÄDA

20 BONDE SÖKER FRU

21 DAGENS MAN

00 SOVA!!!


Men nu ska jag spela ett spel...

KRAM!!!!

  



  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0