Huvudvärk, irritation, frustrerad om än mindre motiverad.....

Känns verkligen såhär nu, iaf på vissa sätt, samtidigt som jag vill så himla himla himla mycket..... Jag vill komma i form, få in rutiner i vardagen få det fint i min fina lägenheten samt få fart på kreativiteten.
Men ibland tycks allt bara stannat till. Det är så tyst och dött. Det står bara still. Det gör ont, det gnager, det krånglar, det räcker inte ända fram.....
Känner mej ibland som en liten unge som sträcker handen så långt han kan och står på tå för att få tag på mjölkflaskan som går i golvet med en smäll...

Och samma visa gång på gång igen.... irriterande. Särskilt när man inte vet var trasorna ligger.... utan bara letar och letar tills golvet inte bara är täckt av mjölk utan en härligt söt ljusrosa färg... man skär sej...

Men, men man får ta lite i taget. Har lärt mej att hellre lite lite grann väldigt väldigt ofta än allt och sällan.

En konkret sak jag brottas med just nu är att leverera mina försålda varor på Tradera..... har tagit mej lite vatten över huvudet genom att lova mina kunder att leverera genom DB Schenker och samtidigt som man helt plötsligt har nån skrivare att få tag på. Eller kan få tag på en egentligen bara det att de som vill låna ut inte kan och de som kan låna ut inte vill.....ÄCKLIGT STÖRANDE!!!!!!. Röda omdömen är värre än röda fläckar på köksgolvet.

Ha det gott alla ni där ute iaf!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0