Jag blir glad:)

Känner mej lättare i sinnet nu, det har varit lite tugnt här en stund pga ett antal olika saker. Men det har lättat lite nu. Känner mig lite glad.
Kom på en sak häromdan förresten. Och det är att jag måste tänka mer på mitt eget bästa. Kanske borde man ta nån dag då man tänker extra mycket på att ta hand om sej själv? Känna efter vad vill jag idag? Vad behöver jag idag? Vad bör jag undvika? Vad bör jag satsa på?
Tror vi tänker så sjukt mkt på att uppfylla en massa andras behov dagarna i ända att vi glömmer bort våra egna och tom förväntar oss att alla andra ska medverka till att vi blir tillfredställda!!! Inte konstigt att vi blir sura och bevikna när vi börjar känna att det inte e så eftersom vi inte kan välja åt andra utan bara åt oss själva.
Självklart så ska man tänka på andra men glöm inte Dej själv:)

KRAM Frida<3

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! :D www.invandrarna.blogg.se besök & kommentera =)

2009-10-06 @ 11:58:11
Postat av: LYK

SV: haha tack tack :) fortsätt gärna att besöka!

2009-10-06 @ 16:55:25
URL: http://invandrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0