Min dag!

Åh, vilken dag det varit idag! Allt har bara varit så vackert och flutit på så himla bra. Kunde komma i tid till mötet med Lotta klockan 11 trots att jag inte somnat förrens vid typ halv sex i morse. Hade slarvat bort mina sömntabletter men hittade dem i en annan väska som jag inte använder så mkt nu, men då hade klockan redan blivit fem.... tror ni att jag tog nån då? Ja, det gjorde jag faktiskt, en och en halv till och med, skulle bara sooova!

Så seg var man när jag ändå klev upp. Som tur så hittade jag min cykelnyckel när jag städade igår och lättnadens känsla som infann när jag kom på att jag kunde ta cykeln var som en underbar morgonvinden i mitt mosiga huvud.

Så bar det iväg i den svala höstluften och jag trampade upp till Lotta. Kan aldrig bli riktigt mätt på alla fantastiska färger naturen bjuder på så här års! De är så himla tillgivna och milda, för att inte tala om den fräscha doften:)

Hade ett OK samtal med Lotta, inte det bästa men Ok. vi gick igenom lite praktiska saker och jag delade med mej av lite tankar och synpunker.

Lotta är en väldigt snäll och fin människa.
En underbar nyhet är att jag redan nästa vecka kommer att få en ny God Man som ska hjälpa mej ur skuldträsket. Inget ont mot Dej, Birgitta, men jag tror att det kan vara lättare för en mer efaren person att hjälpa mej med detta! Tack iaf för din mildhet och att du viljat hjälpa mej!

Så det var kul!

Sen fick jag och pappa (tillslut) en portion god mat bestående av kyckligspett.

Solen har skinit ubnderbart hela eftermiddagen.

Ikäväll är det Idol ska bli underbart att avsluta kvällen med det;)

KRAM Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0