Nu gör jag mina egna smycken!

Så har man äntligen råvaror och materiel för att tillverka sina egna smycken:)!
Har handlat masvis med underbara glaspärlor, lampwork, snäckskal, bomullstråd, hängen mm mm
Kommer att lägga upp bilder på dem här på bloggen och även erbjuda dem till försäljning för riktigt skyssta priser!
Teknikerna de kommer tillverkas i är bla virkning, vävning, knutar samt även mina handgjorda keramikpärlor som ska produceras snart.

Håll utkik;)!

Jag tar även gärna emot önskemål och inspiration samt beställningar.
Kanske skulle jag kunna fixa halsbandet med det där lilla extra till just din vän eller farmor?

Skriv gärna om du/ni har nån ide som jag skulle kunna genomföra, det mesta är ju möjligt och tar med glädje emot tipsen;D

Vi hörs!

Kram Frida<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0