Nya Fynd!!!

Lycka lycka lycka lycka lycka lycka!!!!!

Jag är så himla glad!!!! Jag har fyndat idag! Hittade en äkta, knappt använd Louise Viutton väska på Second Hand butiken Reprisen!!! Åh, vad glad jag blev! Kom verkligen som en skänk från ovan-jag som aldrig ägt så mkt som en kopia av Louise Viutton! Så hittar man världens finaste väska till världen bästa pris!, för håll i Er Jag betalade 10 Kronor!!!:)

Ja, verkligen som en gåva ifrån ovan. Mamma var oxå med i butiken, men hon kom genast med förslaget att kan inte ja få ge den till Jenny? Eller kan inte jag få den eller ge den till Lina?

Du blev jag minst sagt urinnig och skrek åt henne, varför kunde man inte istället ha sagt grattis Frida, vad roligt!
Nej, för jag räknas väl inte kunna ha en sån fin väska eftersom jag som sagt knappt inte varit i närheten av en sån tidigare- pga att jag inte haft möjlighet!

Men hon förstod att jag blev lessen och arg och bad mej om ursäkt så nu är det raderat, Jag har Louise Viutton väska och jag ääääälskar den!

Sen kom det en till överrasskning- Jag fick samtal från Försäkringskassan och fick höra att de var på gång att få igenom ett beslut som jag önskat!:)

Verkligen vilken vacker dag!!!!!:)

Lycka lycka lycka lycka!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0