Ännu en blogg men nu på Blogg.se !

Välkommen till min nya blogg!!!!
Idag trivs jag med livet. Har varit på en underbar målarstund på Tors Hus som jag promenerade bort till vid ett- tiden med masser av glädje i benen! Varför? Jo, när jag låg och skulle vakna till denna vackra dag så hörde jag ett litet "yyyyy yyyy yyyy" Vad är det som låter var min första tanke och så slog det mig att det skulle ju inte kunna vara ngt annat än att Esther nu äntligen ynglat av sej!!! Sökte mej till garderoden och mkt riktigt där låg hon med sin lilla skock som bestod av en stycken helsvart och tre stycken grårandiga små krabater!
Mitt hjärta smälte<3 Med lätt fuktade ögon kunde jag knappt slita mej från de underbara små liven! Vilka älsklingar! Mina moderskänsklor slog till och fick tanken i huvudet att "De här katterna ska få det så bäst som möjligt i livet"
Välkommen till världen hann jag även önska dem innan jag stack hemifrån.
Det var lite gråmulet idag men på Tors var det som vanligt. Lite skrat,t lite saker på gång, lite slammer med mera.

Men nu ska jag snart sticka iväg och träna:)
Välkommen till min nya blogg säger jag igen och välkommen åter oxå!

Kramar Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0