Nyvaken......;)

Ooops.......visst för att jag somnade sent men idag slog jag inte upp mina blå förrens klockan 12.30. :)
Kom direkt ur en rörig dramatiskt dröm som handlade om nån höjdpunkt som alla höll på att förbereda sej inför och jag kämpade och grejade. Men så var det visst nåt som sket sej i slutet så jag var inte vatten värd typ.
Då blev jag väldigt lessen men oxå oerhört arg!!! Jag gapade och skrek och skällde tills jag inte hade nån röst kvar. Och så grät jag men då kom vår nuvarande justicieminister Beatrice Ask fram och försökte trösta mej:P
Allt kändes så orättvist....
Vad röriga drömmar kan bli ibland!!

Nån annan som drömt nåt spännande???? Skriv gärna och berätta!

Ha en fortsatt skön dag iaf, för det ska jag!!!!<3

Kram Frida


MIN MÅNDAG;

14.00 Gå upp till Tos Hus och fixa en utskrift samt betala Mia 25:-                      
14.30 Gå till gymmet

15.30 Gå hem

16-20 Greja hemma:)<3

20.00 IDOL!

23.00 SOVA!

Hmm se hur det blir med den planeringen.....;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0