THEY NOT GONNA GET US!!!!


DETTA ÄR VERKLIGEN EN SPECIELL LÅT FÖR MEJ,
OJ VAD JAG LYSSNADE OCH TÄNKTE PÅ DEN LÅTEN UNDER HÖSTEN FÖR 6 ÅR SEDAN, ÅRET VAR 2003.
JAG HADE JUST KOMMIT IN I "DEN NYA VÄRLDEN" FRÅN BEHANDLINGSHEMMET TILL "VERKLIGHETEN" DVS VANLIG SKOLA OCH EGEN BOSTAD.
VAD JAG KÄMPADE I OCH DRÖMDE.........OCH OJ VAD DET GICK I STÅ MED ALLT, DÅ LEVDE JAG VERKLIGEN I FÅNGENSKAP.
Var verkligen pressad till max och psykiskt och socialt undernärd, levde på "bröd och vatten" typ
Vilket ledde till att jag kort därefter med min ångest, plåga och fångenskap i exil höll på att utveckla Schizofreni.......

Men jag klarade mej, nu är jag iaf fri....

Thet not gonna get us-they not gonna get Me!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0