Uuuunderbara Loppis!!!<3

Så kom lördagen den 26e september, en efterlängtad höstlördag. Varför? Jo, det har varit loppis i Folkets Park!
Bland ca 200 bord har jag nu fyndat loss det ena efter det andra! För vet ni vad jag hitta?

Jo jag håvade in,

*1 st jättefin vit bordslampa med retrodesign Pris: 20:-
*1 st oanvänd rosa jättefin nessesär för 5:- 
*1 st gammal söt celluluiddocka ca 20 cm hög 10:-
*
6 st små plastdockor/andra leksar 5:-
*En lysande klotlampa, 60/70-tal 10:-
* En hel obruten dockservis i plast från samma tidsepok 100:-
* Gucciväska i läder 10:-D
*Frimärken 11:-
* 1 st jättestor transportbur 20:-
(Entre 10:-)

Summa: 206 kronor!!!

Så det var verkligen jättekul, lägger upp lite bilder på mina prylar sen, måste vänta tills det blir ljust igen för min mobilkamera är helt värdelös när inte solen är uppe.


Min fina syster Lina!!!


Igår blev det väldigt sent. Blev rätt mosig i skallen av ölen tror jag. Men tog min zopiklon tillslut ändå.

Ikväll känner jag mej lättare och gladare, det gäller att kämpa och hålla fast vid det och inte ge upp!
Imorn blir det nog en liten sväng till kyrkan här i byn. 

Förressten, har jag talat om att nästa vecka börjar det ett program vid namn Dagens Man ???
WooHo! Det är nämligen så att min lillasyster ska vara en bland de 20 stycken tjejer som kaniderar om att få en dejt med en Dagens Man. ;) Inte att syrran är helt desperat men det ska verkligen bli skitkul!
Kikade in en liten sväng på hennes blogg och kollade lite vimmelbilder, gå in där ni oxå www.linahellqvist.blogspot.com

Så klockan 21.00 på TV4+ med start på Onsdag är jag bänkad;)



    
TV4 kan verkligen det där med smink!

Snart smäller det;)
                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0