Influensa:(

Usch, minns ej när jag senast var så här sjuk som jag är nu, jag vaknade rätt tidigt idag för att vara mej, men kände mej så tjock i halsen att jag nästan trodde att jag åkt på lunginflammation. "Jaha" tänkte jag, "Nu blir det väl att sitta och vänta på pencillin på akuten nästa,.. suck suck och hjälp! För jag vill inte uppleva nån äcklig lunginflammation. Som tur så kändes det bättre efter ett tag, och så bestämde jag mej för att viga denna dag åt att återhämta mej. Så det blev att vila, dricka vatten och pepsi, vila lite mer och så kändes det ok:)

Nu känner jag mej lite smått spänd och glad över att se om min debattartikel om västvärldens förhållningssätt gentemot burkor kommer att publiceras på Debatt imorn:) Har skickat in en bild på mej själv oxå som jag blev riktigt nöjd med-så vacvker jag är!

Lite senare komm pappa förbi och sen blev det fångarna på fortet, lite lagom lättsam underhållning med en gnutta förfasande över alla dessa moment:S

På tal om moment så kopplar jag av till låten "for a moment like this"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0