I brist på annat eller inte.....



Visste inte riktigt vad jag skulle ta upp för nåt ikväll men så surfade jag in  på Haraldsbogymnasiets hemsida för se om det hänt nåt nytt. Hittade den här bilden som föreställer mina dåvarande fina lärare.

Nu hade jag inte alla på den här bilden men de jag hade var Gertrud Ahlin plats 5 ö raden, Judith Börjesson 6 ö raden, Kent Grönström 1 n raden, Agustin melander 2 n raden samt Jotex Williams sist n raden.
OBS! Samtliga namn är fingrerade OBS!

Drömde dock om Jotex härmonatten, att han räddade mej ifrån att dö i en hiss. Kommer att utgjuta denna något märkliga dröm för er snart.

Imorn är det exakt 1 år sen jag åkte in på det där Fitt-polis-förhöret men det är inget att minnas så tänker inte göra det heller.
Men har mina planer......snart, snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0