Imorn gäller det, då lyfter jag med flight CHANGE, - så underbart!!!

Flight change, det är min underbara och fantastiska resa jag påbörjar imorn, Måndagen den 4 januari 2009.
Då mina kilo ska försvinna och jag äntligen kan ana hoppet om att en gång för alla kunna känna mej riktigt vacker och få den kropp som jag alltid velat ha. Jag är dock fullt medveten om att det inte enbart kommer att vara lätt men verkligen värt det:)
Nu har jag bestämt mej och nu börjar jag på allvar!

Har redan planerat menyn inför morgondagen som är Dag 1 och avresedan:D

Frukost

1 tallrik fil naturell med pressad citron, kanel, krossade linfrön samt lite soyamjöl
1 slät kopp the med citron
1 tomat

Lunch

4 skivor gravad lax med fetaostsallad och tzatsiki
dryck till detta: citronvatten

Mellis

2 st kokta ägg med kaviar och äkta majonäs
1 skiviad tomat

Middag

Kycklinggryta med fetaostsallad och tzatsiki
citronvatten

Kväll

1-2 släta koppar the med citron
2 skivor gravad lax och sallad
omelett

    


                                               Det vattnas redan, håll nu tummarna!!!!
                                                                                                                     
                                                                                                                                           Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0