Nya planer hemma:)

Kom på en massa roliga saker igårkväll och hann knappt ner i sängen innan hjärnan börjat koka av massa roliga ideer!
En av dessa ideer är att göra om lite här hemma.
Jag ska viga sovrummet till mitt lilla inofficiella företag vid namn Esthers Atelje och istället sova i mitt stoora vardagsrum.
Just nu när jag arbetar fram olika produkter eller bara njuter lite av konsten att skapa så dreller det av penslar, leror, pärlor och massa annat överallt typ:P

Och varje gång jag har målat så måste jag röja undan på köksbordet innan det blir normalt igen.
Så om jag istället flyttar in allt sånt i sovrummet så behöver jag ju inte plocka grjer så himla mkt då jag kan ha allt på ett och samma ställe!

Både materiel, arbetsyta och lager:)

Najs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0