"Pånytt"

Nu är jag tillbaka igen, efter några dagars blogguppehåll. Denna vecka har verkligen smitit iväg fort, -redan fredag imorn igen, och så nyss det var helg!

Jag öppnade denna vecka vid kl 8 måndag morgon. Var lessen och allt gjorde ont. Som vanligt så gick det inte att somna om och bort ifrån allt en liten stund till för min kropp hade stigit i grader.
Grubblerier och tankesnurr.

Jag hade en lugn söndag, men som dock avslutades med ett otroligt småaktigt och fult mail ifrån två personer som gjorde mej väldigt upprörd. 
Raderna som skar i mej. För med tanke på att jag avstått familjen kalas denna dag så borde ju endel vara lite nöjda trots allt. Men det var visst inte nog så det skulle ösas på.
Mitt hjärta slogs i spillror när jag läste det. Det bultade överallt och jag fick drastiska tankar i huvudet.
Det blev dock bättre under måndagen och en märklig känsla av att allting plötsligt kändes så nytt infann sej.
Allt var kvar, livet fanns kvar. Kändes mer eller mindre som nån form av pånyttfödelse.

Sen har jag även denna vecka kommit igång med skolan och trivs väldigt bra med att vara med i ett "vanligt" sammanhang lite grann, även fast det enbart handlar om tre timmar per vecka.
Och för drygt en vecka sen lyckades jag få tag på min gamla underbara vän Ida som jag inte pratat med sen sommaren 2005.
Det var helt fantastiskt att höra hennes röst igen:D

Vidare fungerar mina Seroquel bra och blodcirkulationen i benen är mkt bättre, troligtvis för att jag möblerat om och inte längre ligger på det benet som jag har problem med. Har dock en läkartid inbokad den 15e:D!!!

Sen fick jag ett härligt mail ifrån en tjej på SVT idag som gav nya visioner......;)

Men nu ska jag sova. Imorn är det avtackning för Josefin Harling, det blir smörgåstårta på Tors HUs:P

Sov gott!

Kram Frida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0