Har vaknat!

Sitter och surfar runt och uppdaterar mej på vad som hittills hänt denna måndag.
Men snart blir det filmjölk och knäckebröd för att fortsätta till Tors Hus och buda på ett par möbler till mitt kommande projekt;)

Får veckopeng idag, så det blir nog ett besök på Jockes Färg och Måleri oxå. Ska kolla på lite schablonfilm åt mina shabby chic projekt.

Håller just nu på med en låda som jag fått till riktigt bra faktiskt. Jag handlade den för en vecka sen på Hjulet i Vårgårda när jag och pappa var där.

Grämer mej lite för att jag inte tog nån bild på den innan jag började jobba och då den genomgått en riktigt skön förbvandling:)

Nu är den vit och jag har jobbat fram snygga specialslitningar på den så at den blir riktigt Shabby!

Nä, nu blir det lite knäckebröd med fil. Idag ska jag INTE köpa godis och INTE köpa Pepsi!

Istället blir det nog en god röra bestående av makrillfile och ris:) Och en härlig vårsolspromenad!

Hörs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0