My blog is a life!

Vilken höjdardag man kom över idag då:) Har prakiskt taget varit bra från början till slut. Det var en riktigt skön och mysig tur till Vårgårda som jag och pappa fick unde eftermiddagen-trots att psykologbesöket blev inställt.
Vi tog det rätt lugnt istället och avnjöt för mej en riktigt god frukost bestående av cheeseburgare och McChicken Jr. Sen blev det lite shoppande på Hjulet och en fika till detta.
Hittade inget skrivbord dock, men däremot en fin och praktiskt vit hylla:D Ett steg närmare invigningen av "EA" iaf!

Sen efter det, när jag och min far burit upp i hyllan i min lägenhet tog jag på mej tjockjackan och stegade ut i mörkret så efter ca 60 min av raskt promenerande var man hemma igen och kände sej lite nöjd;)

SÅ nu e det bara att fortsätta:)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0