tillbaka igen!

Nu ska det tas nya tag här, har bestämt mej för att få lite fart på mej själv och har bestämt mej att från och med imorn så kommer jag att motionera VARJE dag. Tror att det kan vara den mest realistiska vägen till viktnedgång just nu. Provade dock att köpa hem ett paket Modifast härom veckan, och visst det var inte helt fel, men dock inget som jag känner att jag skulle orka med just nu. GI-metoden är ju en annan väg som jag sneglad på men den är tyvärr inte så himla snäll emot plånboken. Så jag tror att jag ska börja med "lite av varje metoden" ;), DVS motion, begräningar av vissa produkter, allsidig kost men även lite push-verktyg som Aloe Vera och hårinpackningar.

Imorn är det Vårgårda som gäller, ska träffa min psykolog och sen ska jag och pappa se ut ett skrivbord till mitt lilla projekt som jag håller på att skapa:)

Ska bli kul!




        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0