Vilken helg asså!:)

Åh vilken underbart rolig och trevlig helg jag fick då, mina underbara vänner!
Så gott som ALLT var faktiskt BRA! Vi har pratat och skrattat, ätit god mat ochbara varit!
Min kusin Kalle som ibland har en tendens att hålla ett väldigt högt tempo fick fullt upp med att utforska det som ska bli Esthers Atelje. På tal om Esthers Atelje så ska jag förhoppningsvis imorgon sätta ihop mitt nyinköpta skrivbord!:D

Men, men iallafall födelsedan och helgen var toppen!

Imorn blir det kalas igen, då blir min vän Anna vuxen!,- 30 år! ;)
Ska på öppet hus och hjälp så trevligt det ska bli:)

Idag har det varit underbart påskbord på TH, imorn blir det rester och sen Annas fest vilket gör mig ledig ifrån att stå vid spisen ytterligare en dag!

PÅ tal om dag så har jag bott i Herrljunga i exakt 1 år idag, så nu känns Dalarna oerhört avlägset, långborta och längesen. Men måste även tillägga att det ibland dock inte känns så långt borta ändå, när jag tänker på mina hemtrakter så är det ofta en Borlängebild som kommer fram i huvudet...

Och sist men inte minst, igår bar det av till Falköping med Stig för att träffa Jenny, Jimmy och Milla!!!
En riktig dröm är den lilla prinsessan! Man kan bara inte titta sej mätt på henne-längtar redan efter nästa gång, ett litet mirakel!!!!

Kram och sov gott!

FRIDA



Den här tjejen är mosters skatt!:D

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0