värsta nyttiga nu...

Det blev en något kortare dag idag än igår. Igår gick jag upp klockan typ halv elva och åkte med tors hus och spelade bowling i Annelund. Riktigt trevligt var det, solen sken så skönt men inne i bowlinghallen blev det väldigt svettigt och varmt.
Men det var kul att köra några vändor även fast många av dem hamnade i rännan:)
När vi åkte hem tog vi vägen över Hudene, den vägen är så oerhört vacker och mysig med alla slingriga vägar och söta gårdar.

Sen lite senare fick jag komma upp och kika lite på Annas nya lya som är belägen på självaste Champs Elysees a la Herrljunga, även kallad Storgatan med utsikt över både Statskyrkan och Systemet.

Idag blev det en något kortare men ändock bättre dag. Igår kände jag mej väldigt trött och hängig. Dagen började rätt sent och jag tog det lugnt. Käkade en sen GI-brunch bestående av kyckling, turkiskt yougurt och tomater.

Jag har nämligen nu äntligen bestämt mej för att lägga om kosten och kör på GI-metoden, som passar bäst för mej och min kropp.

Kvällen tillbringades i Filadelfiakyrkan med ungdomarna och fortsatte sedan hemma hos pastor Daniel och hans jättetrevliga familj:)

En riktigt trevlig kväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0