fredag

tjoho!

Denna dag påbörjades sent, sov till typ halv fyra usch... Men tog en fräsch sallad till frukost med FELIX ceasardressing. Sen fortsatte jag inte med det bästa, tog lite Pepsi max som mamma hade med sig när hon kom.
Sen bar det av till ICA och så blev det lite fredagsmys med lantchips och godis.
Lagade efter det världens godaste kycklinggryta. Sitter just nu med ett stort glas med rykande chai tillsatt lite vispgrädde. mmm!

Dagens meny

"frukost" grönsallad: salladskål, rödlök röd och grön paprika toppat med ceasardressing

mellis lantchips, pepsi och godis

middag kycklinggryta (kycklingfile, chilicremefraiche, riven texmexost och vispgrädde, - riktigt LCHF:D

Gott gott gott!!!

Måste rekommendera en jättebra blogg av en kvinna som verkligen börjat att inspirera mej! Hon heter Linda Börjesson, är 32 år och bloggar på ALLTID SNYGG NAKEN. Där kan vi följa hennes kamp mot vikten efter minst sagt jobbiga följder efter en gastric by pass operation. När jag läste hennes blogg tidigare idag så hade hon även tagit upp mitt mail ltill henne:) Skrev det för några dar sen, kände mej så inspad utav henne så jag skickade iväg några rader:)

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0