Nu är hösten här!

Jag älskar hösten, den är så fin:-) egentligen borde jag vara ute och plocka blåbär och svamp, men är rädd för jordgetingar:( min stora skräck i skogen, möter hellre en älg eller en huggorm än en svärm jordgetingar.!!!
MEn ut borde jag verkligen meed tanke på den horribla vikten. Som jag inte ens vågar skriva. Kom på n sak, denna blogg fyllde 1 år i onsadags! Grattis lilla blogg<3 Imorn är det måndag med arbetsträning och lite städande. Usch, fattar inte riktigt HUR jag ska orka städa! Det är sååååå tråkigt, men man vill ju ha de snyggt och trivsamt så att mina kedjor till hemmet snart kan få klippas.
Ska laga till lite fiskpinnar och potmos, har hemma i skåpet.
Mmmmm...
Hungrig!!!

//FRIDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0